საქართველოს საკაბელო ინდუსტრიის ლიდერი კომპანია “საქკაბელი“ 67 წლისაა. კომპანია დაბადების დღის აღსანიშნად მომხმარებელს 2 და 3 ოქტომბერს 30%-მდე ფასდაკლებას სთავაზობს.
ღვინის ეროვნული სააგენტოს ფინანსური მხარდაჭერით და კონტრაქტორი მარკეტინგული კომპანიის „ff.k Public Relations“ ორგანიზებით, საქართველოს გერმანიიდან ჟურნალისტები, ბლოგერები და ინფლუენსერები სტუმრობდნენ.
ქართული მობილური ოპერატორი „სელფი მობაილი“, რომელიც საქართველოში 1.42 მლნ აბონენტს ემსახურება, 2025 Global Banking & Finance Awards®-ის ნომინაციაში "საქართველოში ყველაზე სწრაფად მზარდი ტელეკომი“ ჯილდო მიიღო.
“საქკაბელი“ საექსპორტო ქსელის გაფართოებასა და საერთაშორისო პარტნიორებთან თანამშრომლობის გაღრმავებას განაგრძობს.
ღვინის საწარმოებს ყურძენი 13 ათასამდე მევენახემ ჩააბარა. მოსავლის დაბინავება კახეთის რეგიონის ყველა მუნიციპალიტეტში მიმდინარეობს.
ღვინის ეროვნული სააგენტოს და ამერიკული მარკეტინგული კომპანიის „Colangelo & Partners” მხარდაჭერით, აშშ-ის კალიფორნიის შტატის ქალაქ ლოს-ანჯელესში ქართული ღვინის მასშტაბური დეგუსტაცია „Wines of Georgia Grand Tasting“ გაიმართა.
საქართველოს მთავრობის პრიორიტეტია ბიზნესის მაქსიმალური ხელშეწყობა, – ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა, ირაკლი კობახიძემ „თბილისი აუთლეტ ვილიჯის“ გახსნის ღონისძიებაზე სიტყვით გამოსვლისას განაცხადა.
ლიბერთიმ მცირე, საშუალო და აგრო ბიზნესებისთვის ახალი საიმიჯო კამპანია დაიწყო. კამპანიის მთავარი გზავნილია – „გაზარდე საქმე, რომელიც გიყვარს“.
„ბიზნესთან თანამშრომლობისას სამართლიანი თამაშის წესები გულისხმობს იმას, რომ ჩვენ, როდესაც სახელშეკრულებო ურთიერთობებს განვიხილავთ, ვუყურებთ როგორც ჩვენს ინტერესს — ვიყოთ მოქნილები, მაგრამ ასევე ვცდილობთ, რომ ხელშეკრულება არ იყოს კაბალური ბიზნესისთვის, - განაცხდა ინფრასტრუქტურის მინისტრმა, რევაზ სოხაძემ საზოგადოებრივი მაუწყებლის გადაცემა "ბიზნესპარტნიორში’’ სტუმრობისას.
ბოლო პერიოდში ხშირად იყო მცდელობა, რომ ბიზნესი და ხელისუფლება სხვადასხვა ბარიკადების მიღმა აღმოვჩენილიყავით, რაც არასწორია. - განაცხდა ინფრასტრუქტურის მინისტრმა, რევაზ სოხაძემ საზოგადოებრივი მაუწყებლის გადაცემა "ბიზნესპარტნიორში’’ სტუმრობისას.